Backpacking in Australia - Reisverslagen van Rowdy Besseling - WaarBenJij.nu Backpacking in Australia - Reisverslagen van Rowdy Besseling - WaarBenJij.nu

Backpacking in Australia

Vanaf 28 september ben ik maximaal 11 maanden van huis om Australië en Thailand te verkennen.
In Australië ga ik reizen door de outback, vakantie houden in Surfers Paradise, wildlife spotten en nog veel meer. Een ultieme jongensdroom die uit gaat komen!
Op de terugweg maak ik een stop-over in Thailand. Daar blijf ik 3 weken om een kleine rondreis te maken naar de mooiste stranden.

Recente Reisverslagen:

13 April 2014

Van vakantie naar vakantie naar vakantie

09 Februari 2014

4 maanden en 9 dagen Australië

23 Oktober 2013

BONDI & Surf Camp

08 Oktober 2013

First week & the Ultimate OZ

29 September 2013

eerste uren, tussenstop Taipei
Rowdy

Hallo allemaal. Hier zijn mijn reisverhalen te volgen. Wil je automatisch een bericht ontvangen als er een nieuw verhaal is, laat dan je e-mailadres achter!

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7285

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 22 Augustus 2014

Backpacking in Australia

Landen bezocht: